Tuesday 22 January 2013

PELANCARAN KELAB TAEKWONDO PPKI SMK SERI TASIK

PPKI SMK Seri Tasik meneruskan program dengan menubuhkan Kelab Taekwondo PPKI. Pihak PPKI berbesar hati kerana Majlis Pelancaran Kelab Taekwondo telah dilakukan sendiri oleh puan pengetua Pn. Hjh Siti Liah Binti Che Muda pada perhimpunan pagi ni di Dataran Cemerlang. Tahniah kepada Setiausaha Kokurikulum Pn. Julaidah Ahmad dan Guru Penasihat Kelab Taekwondo Pn. Rosmi Binti Mohd Ghazi kerana berjaya merealisasikan kelab ini. Ramai pelajar PPKI yang telah menyatakan minat untuk menyertai kelab ini yang dikendalikan bersama Jawatankuasa Badan Kebajikan PPKI (BAKEB).
 

3 comments:

  1. Tahniah dan syabas kepada JK Koko dan semua warga PPKI SMKST semoga kelahiran kelab ini menjadi pemangkin kepada usaha merealisasikan kemenjadian modal insan istimewa.....

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada semua kerana berjaya merealisasikan Penubuahan Kelab Taekwando pada 2013 ini. tahniah jugak kepada SU koko dan juga guru penasihat kelab K mie semoga dapat memberi peluang serta pengalaman baru khususnya kepada pelajar PPKI.

    ReplyDelete
  3. siti fatimah10/2/13 9:29 pm

    setinggi2 tahniah diucapkan kpd warga ppki smk seri tasik krn bjya menmbhkan lg persatuan taekwando..moga ppki seri tasik terus terbilang.semua ni berkat usaha guru-guru ppki yang tak pernah jemu untuk melihat insan istimewa terus maju.

    ReplyDelete