Monday 20 February 2012

SELAMAT DATANG GURU-GURU PRAKTIKUM

      Sukacita dimaklumkan PPKI SMK Seri Tasik baru  menerima 2 orang Guru Praktikum yang akan menjalani latihan mengajar  selama 2 bulan lebih di sekolah ini. PPKI juga berasa amat beruntung kerana guru-guru tersebut adalah guru-guru KPLI yang pernah melanjutkan pelajaran ke luar negeri. Mereka ialah Cik Dayang Nur Hadziah Binti Abang Saufi. dan Puan Siti Wan Aminah Binti Wan Norudin.
       Guru-guru praktikum akan menjalani latihan bermula 20 Februari hingga 4 Mei 2012 . Kami amat berharap guru-guru tersebut dapat mencurahkan ilmu dan berkongsi pengalaman mereka untuk warga PPKI. Selamat datang dan menjadi keluarga PPKI , selamat menjalani latihan mengajar semoga mendapat kecemerlangan.

                                             
                        Cik Dayang Nur Hadziah Binti Abang Saufi

                                               
                            Puan Siti Wan Aminah Binti Wan Norudin

2 comments:

  1. mizihan@yahoo.com.my28/2/12 6:08 am

    gunakan masa dan peluang sepanjang berada bersama keluarga ppki smkst sebaik mungkin.. timba pengalaman dan pengetahuan daripada kakak dan abang yang lain..

    nak banyak pengalaman... jom join semua aktiviti ppki... ha..haha.. hebat3

    ReplyDelete
  2. Welcome to SMK Seri Tasik!
    Harap kedua-dua adik ni dapat berkongsi ilmu-ilmu yang belajar kat UK dan harap mereka dapat memberi komitmen tinggi dan mendapat cemerlang dalam praktikal seperti guru yang sebelumnya-Pn. Mahfuzah:) ALL THE BEST!!!

    ReplyDelete